sobota, 21 czerwca 2014

21.06.2014 - zawody w MKJ Nenia.

No, to są kolejne zdjęcia. Dzisiejsze zawody u nas w Klubie. Myślałam, że będę miała więcej tych zdjęć, ale jednak nie. Mam tylko nasze dziewczyny i ludzi z Rzecznej. Zacznę od naszego Klubu, jutro poleci Rzeczna.. tak myślę. W ogóle dzisiaj brak czasu na robienie zdjęć, bo robiłam za pięć luzaków, bachory od nas z Klubu miały w dupie wszystko i nie łaska była im pomóc, bo te to by tylko jeździły i nic nie robiły. Potem Blaszka największy debil mi uciekła i ganialiśmy ją w te i we wte. Sako dzisiaj po raz pierwszy pojechał od prawie roku i wywalczył pod Markiem z Rzecznej 3 miejsce w L albo N, już pamięć mnie zawodzi. Ogółem zdjęcia nie są jakieś najlepsze, bo nie było mojego przyjaciela, słońca. Wtedy aparat tak mi ogarnia ostrość, że cud, miód i malina, wystarczą chmury i deszcze co chwile i zdjęcia nie wychodzą takie jakbym chciała. Tu lecą i tak te lepsze zdjęcia, uwierzcie mi..
Także leci pierwsza partia zdjęć, jutro kolejne, potem odkopię pare starych z Zawodów Balonowych, bo 7 albo 9 lipca są kolejne zawody, a że w tym roku jestem sprawna i mogę się dostać wszędzie, to będę miała więcej tych zdjęć niż rok temu. Bang!


Agata na Sułtanie i Hipper Boyu.


Aniela i Arkadia.


Anita na Madisonie i Sułtanie.


Iza i Arkadia.



Patrycja na Sułtanie i Locie.


Weronika na Locie i Luisianie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz