niedziela, 29 czerwca 2014

21.06.2014 - Rzeczna.

Wczorajsze zawody w Stadninie Koni Rzeczna. Tym razem byłam tylko do końcówki konkursu klasy L, zdjęć zbyt dużo nie narobiłam, bo jakoś chęci dużej nie miałam. Część mi wyszła, część nie, mówi się trudno. W tym wpisie lecą wszystkie zdjęcia z tych zawodów, nie będę się rozdrabniała na kluby i tak dalej. A tak tylko dopowiem, że kupiłam sobie wczoraj na zawodach kantar i nowego bata, bo mój stary jest cały obklejony taśmą i pięknie nie wygląda. A i warto się pochwalić, że Aniela na Arkadii zgarnęła 1 miejsce w mini LL a Patrycja na Locie 5 miejsce. Agata z Hipciem w LL 8 miejsce jak dobrze pamiętam, Patrycja, Aniela i Anita też jakieś miejsca w LL zajęły.
Dobra, niech lecą zdjęcia, a za kilka dni wrzucę coś z zeszłorocznych Zawodów Balonowych w naszym mieście. Od 9 do 13 lipca tego roku są kolejne zawody, więc będą zdjęcia, będą. Ale od końskich trzeba na razie odpocząć :)



Agata i Hipper Boy (MKJ Nenia)



Ala i Irys (Rzeczna)

Aniela i Arkadia (MKJ Nenia)



Anita i Madison(MKJ Nenia)



Beauty C (Piastowo)



Bożena i Baranica (Rzeczna)


Eryka i Nirwana (Rzeczna)

Kamil i ? (Rzeczna)

Kasia i Werbunek (Rzeczna)



Patrycja i Lota (MKJ Nenia)



Paulina i Dystrykt (Rzeczna)



Weronika na Luisianie i Tracy (MKJ Nenia)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz